چگونه اکانت های اینستاگرام را هک کنیم: آیا این امکان وجود دارد؟

در این راهنما، همه چیزهایی را که باید در مورد هک کردن حساب اینستاگرام بدانید، مورد بحث قرار خواهیم داد.

ما موضوعات زیر را پوشش خواهیم داد (روی نقطه گلوله کلیک کنید تا به آن بخش بروید):

فهرست مطالب

هک چیست؟

هک عملی است برای اصلاح یا تغییر نرم افزار، سخت افزار یا تقریباً هر نوع فناوری دیگری برای دستیابی به هدفی که با استفاده از پیکربندی اصلاح نشده اصلی امکان پذیر نیست.

هک معمولاً شامل استفاده از رایانه برای غلبه بر مشکل است.

هنگامی که مردم در مورد هک کردن یک حساب اینستاگرام صحبت می کنند، معمولاً منظورشان دسترسی به یک حساب اینستاگرام است که مال شما نیست از طریق روش های خاصی که در ادامه در این راهنما به آنها خواهیم پرداخت.

چرا مردم سعی در هک اینستاگرام دارند؟

اینستاگرام به سرعت تبدیل به بخش مهمی از زندگی بسیاری از مردم در سراسر جهان شده است. پلتفرم رسانه های اجتماعی به افراد اجازه می دهد تا تصاویر را با دوستان و خانواده و همچنین افرادی که قبلا هرگز ندیده اند به اشتراک بگذارند.

تعداد کمی از کاربران شروع به استفاده از اینستاگرام برای پیشبرد تلاش های تجاری خود با تبلیغ محصولات در حساب های خود کرده اند.

متأسفانه، این امر باعث شده است که برخی از کاربران تصمیم به هک کردن سایر حساب ها برای مشاهده اطلاعات خصوصی و سرقت هویت یک فرد بگیرند.

آیا امکان هک کردن اکانت اینستاگرام شخصی وجود دارد؟

آره. در حالی که تعداد افرادی که قصد هک کردن حساب‌های اینستاگرام را دارند، به خصوص در مقایسه با تعداد کاربران قانونی در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی، نسبتاً کم است، هنوز هم افرادی هستند که در تلاش برای سرقت اطلاعات شخصی افراد دیگر هستند.

افراد می توانند با استفاده از رمزهای عبور قوی و ایمن نگه داشتن دستگاه های خود در برابر نرم افزار کی لاگر از خود محافظت کنند.

چگونه اکانت اینستاگرام را هک کنیم؟

در این بخش راه های هک اکانت اینستاگرام را معرفی می کنیم. این برای اهداف آموزشی است، بنابراین شما می دانید که چگونه از این هک ها جلوگیری کنید و ما از این رفتار چشم پوشی نمی کنیم.

1. حدس زدن رمز عبور

بسیاری از هکرها سعی می کنند با حدس زدن رمزهای عبور مرتبط با آن حساب، به یک حساب کاربری دسترسی پیدا کنند.

اگر شخصی بتواند رمز عبور را به درستی حدس بزند، می‌تواند کنترل حساب اینستاگرام شخص دیگری را در دست بگیرد.

2. کی لاگر

هکرها همچنین ممکن است با استفاده از نرم افزار کی لاگر سعی کنند به اکانت اینستاگرام هک کنند.

کی لاگر نوعی نرم‌افزار است که هر ضربه کلید را از رایانه ضبط می‌کند و به هکرها اجازه می‌دهد به راحتی به اطلاعات شخصی افراد دسترسی پیدا کنند.

نرم افزار Keylogger چیست؟

کی لاگر یک برنامه نرم افزاری است که هر چیزی را که کاربر در رایانه خود تایپ می کند ردیابی و ضبط می کند.

Keylogging به هکرها امکان دسترسی به رمزهای عبور، شماره حساب بانکی، شماره کارت اعتباری و غیره را می دهد.

اگر فردی نرم افزار کی لاگر تهاجمی یا مخرب را روی رایانه خود نصب کرده باشد، خلاص شدن از شر کی لاگر بسیار دشوار است.

 

3. روی تلفن

یک هک مهندسی اجتماعی می تواند شامل این باشد که شخصی با کاربر اینستاگرام از طریق تلفن همراه خود تماس بگیرد (با مشاهده نمایه شبکه های اجتماعی شماره تلفن او را به دست می آورد) و با او تماس می گیرد و وانمود می کند که کارمند اینستاگرام است.

هکر می تواند کاربر را متقاعد کند که حساب کاربری آنها هک شده و باید نام کاربری و رمز عبور خود را در تلفن تأیید کنند.

اگر کاربر آن را به این کارمند جعلی اینستاگرام (هکر) بدهد، اکنون رمز عبور را دارد.

4. وب سایت جعلی با ایمیل

یکی دیگر از هک‌های مهندسی اجتماعی می‌تواند شامل ایجاد یک صفحه ورود جعلی در اینستاگرام توسط هکر باشد که آنها کنترل می‌کنند.

هکر می تواند یک ایمیل جعلی برای کاربر اینستاگرام بفرستد که در آن جمله ای مانند “نام کاربری و رمز عبور حساب کاربری اینستاگرام شما در دستگاه دیگری مشاهده شده است، لطفا نام کاربری و رمز عبور خود را در اینجا تغییر دهید.”

هکر کاربر اینستاگرام را به یک صفحه جعلی می فرستد که شبیه صفحه لاگین واقعی اینستاگرام است و اگر کاربر نام کاربری و رمز عبور خود را در قسمت فرم جعلی وارد کند، هکر اکنون اطلاعات ورود به سیستم خود را خواهد داشت.

صفحه وب سایت جعلی
5. اختیار

این هک اینستاگرام مهندسی اجتماعی شامل بازی با اقتدار و آشنایی است و شامل یک صفحه حساب اینستاگرام تجاری می شود.

فرض کنید هکر می خواهد یک صفحه تجاری اینستاگرام را هک کند. هکر باید اطلاعاتی درباره دو نفر پیدا کند – شخصی که صفحه کسب و کار اینستاگرام را مدیریت می کند و رئیس آنها. هکر می تواند به راحتی این اطلاعات را در لینکدین پیدا کند.

هکر می‌تواند ایمیل رئیس را پیدا کند، یک ایمیل جعلی شبیه ایمیل رئیس‌ها ایجاد کند و به شخصی که صفحه اینستاگرام کسب‌وکار را مدیریت می‌کند ایمیلی بفرستد و به آن‌ها بگوید نام کاربری و رمز عبور صفحه اینستاگرام تجاری را برای امنیت تغییر دهند. دلایل».

سپس، مشابه هک ذکر شده در بالا، هکر می تواند آن شخص را به یک صفحه ورود جعلی هدایت کند و سپس تمام اطلاعات را در اختیار خواهد داشت.

یا حتی ساده تر، هکری که ایمیل رئیس جعلی را ایجاد کرده است، فقط می تواند از شخص بخواهد که جزئیات ورود را مستقیماً از طریق ایمیل ارسال کند.

 

چگونه می توانید از خود محافظت کنید؟
1. مراقب وب سایت باشید

کاربران اینستاگرام همیشه باید مراقب وب‌سایت‌هایی باشند که بازدید می‌کنند، مخصوصاً هنگام دسترسی به حساب‌های کاربری خود در رایانه عمومی.

همیشه هنگام ورود به اینستاگرام به URL نگاه کنید تا مطمئن شوید که یک وب سایت جعلی نیست و مراقب هرگونه هک مهندسی اجتماعی جعل هویت باشید.

2. هرگز اطلاعات ندهید

به شدت توصیه می شود که افراد هرگز اطلاعات شخصی خود را به صورت آنلاین در اختیار دیگران قرار ندهند.

 

مردم باید با ندادن رمز عبور یا هر گونه اطلاعات حساس دیگر از خود محافظت کنند. همچنین این ایده خوبی است که حساب‌های بانکی و کارت‌های اعتباری خود را برای فعالیت غیرعادی زیر نظر داشته باشید.

3. از رمزهای عبور منحصر به فرد برای هر حساب استفاده کنید

یکی از بهترین راه‌ها برای محافظت از خود در اینستاگرام، استفاده از یک رمز عبور منحصر به فرد برای هر حساب کاربری است.

همچنین مهم است که هنگام ورود به رایانه های عمومی مراقب آن باشید، زیرا این امر می تواند منجر به هک شدن حساب های افراد شود.